Kalite Politikamız
30 Aralık 2021

1-Sağlıkta Kalite Standartlarına  ve Verimlilik Kriterlerine uygun sağlık hizmeti sunmak,

2-Kurumumuzda “Kalite Kültürü”nün yerleşmesini ve devamlılığını sağlamak,

3-Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmet vermek,

4-Hasta ve Çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,

5-Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,

6-Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın  eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık hizmeti almalarını sağlamak,

7-Engelli  ve  yaşlı  hastalarımızın ihtiyacı olan tüm hizmetleri rahatlıkla alabildikleri “Engelsiz Hastane”  olmak,

8- Kaliteli hizmet sunmak için kurulan konseyleri (Kanser, KVC) geliştirmek,

9-Hastanemizde yatan bebek,çocuk ve yetişkin  hastalarımızın ihtiyaçlarını bütüncül  bir yaklaşımla analiz ederek, gönüllü vatandaşlarımız ve kurum çalışanlarımızın katkılarıyla açmış olduğumuz “ Minik Hayaller ve İyilik Mağazası” ile ihtiyaçlarını karşılamak,

10-Ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanmak,

11-Kurumumuzda uyguladığımız Risk  Analizleriyle, sadece gerçekleşen problemleri değil, potansiyel problemleri  gerçekleşmeden  çözen bir anlayışa sahip olmak,

12-Bilimsel araştırmaları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek sürekli daha iyi bir hizmet anlayışını hedeflemek,

13-Hasta bakımının tüm yönleriyle  sorgulandığı, hesap verebilir, vicdanlı bir hizmet anlayışı içinde olmak,

14-Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet sunumu  için çalışmak,

15-En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, fark yaratan ekipler ile çalışarak çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmak,

16-A sınıfı kalitede sağlık hizmet sunmak için, Mükemmeliyet Merkezleri kurmak (Obesite, El Cerrahisi, Kalp Merkezi, Çocuk Kalp Merkezi, Kronik Yara Merkezi, Perinatoloji Merkezi),

17-Vatandaşlarımızın devlet kurumlarını sahiplenmesi ve toplumsal dayanışma duygusunu artırmak için hastanenin bazı oda tefrişatlarını kurumlara ve/veya kişilere yaptırmaktır.